Pages

www.lifeloveslife.com.......................Ότι μας κάνει να χαμογελάμε είναι σημαντικό....................



ROLLING POSTS

Saturday 24 March 2012

Κύπρος Θέατρο:Θέατρο Διόνυσος"Δυόμισι φόνοι και ενα Μπουλντόγκ"

Δυόμισι φόνοι και ένα Μπουλντόγκ  

Το Θέατρο Διόνυσος ανακοινώνει το επόμενο έργο του, που είναι η ελληνική κωμωδία «Δυόμισι φόνοι και ένα Μπουλντόγκ» των Μιχάλη Ρέπα και Θανάση Παπαθανασίου που ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Αχιλλέα Γραμματικόπουλου.Το έργο είναι μια καλογραμμένη φαρσοκωμωδία από το γνωστό επιτυχημένο συγγραφικό δίδυμο, που δίκαια θεωρούνται σήμερα από τους καλύτερους τους στο είδος τους.
Το έργο: Παρίσι, στο σπίτι του Πιέρ και της Νορίν Λαμπίς, καταφθάνει και φιλοξενείται το φιλικό τους ζευγάρι Αύγουστος και Πολέτ Φεϋντώ. Η οικονόμος του σπιτιού Ιουστίνη, ο υπαστυνόμος Σαρντού και ο αρχηγός της αστυνομίας Μαριβώ, ένα γαλλικό μπουλντόγκ – η Μαριλού – ο φόνος μιας χορεύτριας στην κακόφημη συνοικία της οδού Λουρσίν και μία σπάνια ασθένεια – η… κολάψους αναγραμμάτικους – μπλέκουν τους πάντες σε μία ατέλειωτη παρεξήγηση γεμάτη κωμικές καταστάσεις, άφθονο γέλιο και… δολοφονίες μυστήριο!
Συντελεστές:
Συγγραφείς: Θανάσης Παπαθανασίου & Μιχάλης Ρέπα
Σκηνοθεσία: Αχιλλέας Γραμματικόπουλος
Σκηνικά/Κοστούμια: Έλενα Κατσούρη
Φωτισμοί: Καρολίνα Σπύρου
Στούντιο: Νίκος Παπαδόπουλος
Γραφικά: Δώρος Κακουλλής
Ηθοποιοί: Χριστίνα Παυλίδου, Κρίστοφερ Γκρέκο, Αχιλλέας Γραμματικόπουλος, Σοφία Καλλή, Ευαγόρας Θεοδοσίου, Βασιλική Διαλυνά και ο Σπύρος Σταυρινίδης.

Από: Δευτέρα, 26 Μαρτίου, 2012
Μέχρι: Τρίτη, 27 Μαρτίου, 2012 Ώρα: Ξεκινά στις 20:30
ΜΑΡΚΙΔΕΙΟ ΘΕΑΤΡΟ
Ανδρέα Γερούδη 27
Πάφος, Πάφος 8010, Κύπρος  Τηλέφωνο: 26932571
Για τις παραστάσεις σε άλλες πόλεις ενημερωθείτε από το theatrodionysos.org


Πηγή:cyprusevents.net

GP ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ Αποτελέσματα FP2


Τα Αποτελέσματα του FP2

Στην αξιολόγηση των δύο διαθέσιμων τύπων ελαστικών (σκληρή και μεσαία γόμα) σε συνθήκες που αναμένεται να επικρατούν και την Κυριακή (25/3), την ώρα του αγώνα, έριξαν το βάρος της δουλειάς τους πιλότοι και ομάδες στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών στην πίστα της Sepang.Οι συνθήκες που επικρατούσαν στην πίστα ήταν ιδιαίτερα δύσκολες καθώς η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν σταθερά πάνω από τους 30 βαθμούς Κελσίου ενώ το οδόστρωμα «έβραζε» στους 45. Το υψηλό ποσοστό υγρασίας (άνω του 65%) ερχόταν να συμπληρώσει το εκρηκτικό κοκτέιλ.Η διαχείριση των ελαστικών θα παίξει και εδώ καθοριστικό ρόλο με τους ανθρώπους της Pirelli να υπολογίζουν ότι υπό φυσιολογικές συνθήκες θα χρειαστούν 2 με 3 pitstops. Δεν ήταν λίγες φορές που οι κάμερες εστίαζαν στα ελαστικά των μονοθεσίων θέλοντας να τονίσουν την υπερβολική φθορά τους, ενώ στο τέλος της διαδικασίας το οδόστρωμα ήταν γεμάτο από marbles (κομμάτια ελαστικών).Κρατήστε, πάντως, πως οι τελευταίες προβλέψεις των μετεωρολόγων κάνουν λόγο για καταιγίδες το επόμενο 2ήμερο που είναι πολύ πιθανό να επηρεάσουν κατατακτήριες δοκιμές και αγώνα.
Στο αγωνιστικό μέρος, ο Lewis Hamilton με την McLaren MP4-27 ήταν και πάλι ο ταχύτερος πιλότος, μόνο που σε αυτό το 90λεπτο δεν κατάφερε να βελτιώσει τον πρωϊνό του χρόνο (1:38.021) σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:38.172. Ο πρωινός του χρόνος σημειώθηκε με τη σκληρή γόμα, ενώ ο μεσημεριανός του με τη μεσαία.Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Michael Schumacher με την Mercedes W03 που ήταν τρία δέκατα πιο αργός. Ο καλύτερός του χρόνος σημειώθηκε επίσης με μεσαία γόμα. Το «ασημένιο βέλος» δεν υστερεί σε ταχύτητα, αλλά «τρώει» εύκολα τα ελαστικά της και σε αυτόν τον τομέα έχουν εστιάσει οι άνθρωποι του γερμανικού team. Ο Jenson Button πλασαρίστηκε στην 3η θέση, ενώ την πρώτη τετράδα συμπλήρωσε ο Nico Rosberg. Τέσσερις κινητήρες της Mercedes δηλαδή στις πρώτες θέσεις...Ο Daniel Ricciardo με την STR7 της Toro Rosso κατέλαβε την 5η θέση, αφήνοντας πίσω του τον Fernando Alonso με την Ferrari F2012. Ταχύτερος πιλότος της Red Bull ήταν ο Mark Webber που βρέθηκε στην 7η θέση. Ο Jean-Eric Vergne με την δεύτερη Toro Rosso ήταν 8ος, με τους Romain Grosjean - Sebastian Vettel να κλείνουν την 10άδα. Δεν ήταν λίγες οι φορές που ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής ενημέρωσε μέσω ασυρμάτου την ομάδα ότι αντιμετωπίζει προβλήματα με τα ελαστικά του. Και δεν ήταν ο μόνος, αφού πολλοί πιλότοι έκαναν παράπονα για τα χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης σε κάποια σημεία της πίστας.Ο Kimi Raikkonen ήταν 15ος, με τον Felipe Massa να ακολουθεί μια θέση πιο κάτω, ενώ ο Kamui Kobayashi που βρέθηκε μπροστά τους έχασε τουλάχιστον ένα μισάωρο λόγω προβλήματος που παρουσιάστηκε στο κιβώτιο ταχυτήτων της Sauber C31-Ferrari.Το Σάββατο στις 10:00 το πρωί ξεκινούν τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ενώ ο αγώνας θα ξεκινήσει την κυριακή στις 11:00 το πρωί ώρα Ελλάδας.O αγώνας θα καλυφθεί σε απ'ευθείας σύνδεση από τον Alpha TV.






Επιμέλεια: Μένιος Κατής
πηγή:
e-go.gr

ΤΑΙΝΙΑ: ΟΙ ΑΚΑΚΙΕΣ



Las Akakias

Σκηνοθεσία: Πάμπλο Τζιορτζέλι
Πρωταγωνιστούν: Χερμάν ντε Σίλβα, Έμπε Ντουάρτε
Ο Ρουμπέν είναι ένας μοναχικός φορτηγατζής, που για χρόνια κάνει το δρομολόγιο Ασουνσιόν-Μπουένος Άιρες, μεταφέροντας ξυλεία. Ωστόσο, το σημερινό ταξίδι θα είναι διαφορετικό. Το αφεντικό του έχει κανονίσει να έχει ο Ρουμπέν μια επιβάτιδα, τη Χασίντα, η οποία θέλει να πάει στο Μπουένος Άιρες, όπου, με τη βοήθεια συγγενών της, ελπίζει να βρει δουλειά. Η Χασίντα έχει μαζί την οκτώ μηνών κόρη της, Αναχί. Ο ψυχρός, εσωστρεφής Ρουμπέν, συνηθισμένος στη μοναξιά του επαγγέλματός του, θα μπορούσε ίσως να αγνοήσει έναν ενήλικα, αλλά το επίμονο βλέμμα της μικρής απειλεί να διαπεράσει τη στωική του πανοπλία. Με την Αναχί να γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ των θέσεων οδηγού και επιβάτη, η Χασίντα εκμαιεύει σιγά σιγά πληροφορίες για το παρελθόν του Ρουμπέν, θέτοντας τη βάση για έναν ανθρώπινο σύνδεσμο που και οι δυo τους έχουν ανάγκη.
Ο Λόρενς της Αραβίας θεωρήθηκε πρωτοποριακή ταινία για δυο κυρίως λόγους: αντί για την κλασική αφήγηση, ο Ντέιβιντ Λιν χρησιμοποίησε visual storytelling για να συνδυάσει την ιστορική περιπέτεια με το προσωπικό δράμα. Και, δεύτερον, ο πρωταγωνιστής (και μάλιστα σε μια τόσο μεγάλων διαστάσεων ταινία) δεν ήταν ήρωας, αλλά ένας αντιφατικός, μυστηριώδης και όχι απαραίτητα συμπαθής άνθρωπος. Συγκρίνεται ο Λόρενς με τον Ρουμπέν και τις Ακακίες, το μικρό φιλμ-κομψοτέχνημα που απέσπασε δίκαια τη Χρυσή Κάμερα στο περσινό Φεστιβάλ Καννών; Φαινομενικά όχι, αλλά σε αντιστοιχία και με σαφή τη διαφορά κλίμακος και προθέσεων, το επίτευγμα του Πάμπλο Τζιορτζέλι είναι ότι με όπλο την οπτική αφήγηση, κυρίως μέσα σε ένα φορτηγό, ανέπτυξε τη σχέση του λακωνικού οδηγού με την ταλαίπωρη μάνα από την Παραγουάη και τη μικρή της κόρη, με τον τρόπο που βλέπεις ένα δέντρο (σε αυτή την περίπτωση τις ακακίες που ξεριζώνονται στην αρχή του έργου) να μεγαλώνει αργά και σταθερά ή, καλύτερα, όπως βλέπουμε στο καταπληκτικό και τόσο συγκινητικό φινάλε, ένα λουλούδι να ανθίζει, σαν θαύμα, αλλά τόσο φυσικά. Λόγω της έλλειψης δράσης (όχι όμως και αδράνειας) και του σκηνικού, που δεν είναι παρά ένα όχημα στο μεγαλύτερο μέρος της ταινίας, έρχεται στον νου η Γεύση του Κερασιού του Κιαροστάμι, αλλά οι ομοιότητες γρήγορα απομακρύνονται, καθώς η πλήρως οργανική και ουδόλως συμβολική σκηνοθεσία του Αργεντίνου Τζιορτζέλι συνθέτει ένα πολύ πιο ανθρώπινο και άμεσο σινεμά. Σύμφωνοι, θέλει υπομονή το φιλμ. Όπως, άλλωστε, όλες οι σχέσεις που βασίζονται στις λεπτομέρειες και στη διακριτικότητα. Εδώ φλερτάρει η μοναξιά με την επιφύλαξη στα πρόσωπα δύο ανθρώπων που δεν προσεγγίζονται από κάποιο εξωπραγματικό, κινηματογραφικό καπρίτσιο της μοίρας, αλλά από τον δρόμο, κυριολεκτικά και μεταφορικά.







ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ via lifo.gr

Friday 23 March 2012

Παγκόσμια έκθεση REAL ESTATE στις Κάννες.

Μεγάλος καυγάς έχει ξεσπάσει μεταξύ των μελών του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων.


Αιτία του καυγά, η παγκόσμια έκθεση real estate την προηγούμενη εβδομάδα στις Κάννες της Γαλλίας.
Η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από πολυμελή αντιπροσωπεία, μέλη του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων και εκπροσώπους τραπεζών, που έχουν αναλάβει συμβουλευτικό ρόλο. Επιδίωξη της αποστολής ήταν η προώθηση, της προς πώληση ή προς αξιοποίηση δημόσιας ακίνητης περιουσίας, ενώ για το σκοπό αυτό είχει στηθεί περίπτερο στο Palais des Festivals.
Σύμφωνα με το «Έθνος» εδώ και καιρό έχει ξεσπάσει μεγάλος καυγάς στο Ταμείο, όχι μόνον για το ποια μέλη του θα ταξιδέψουν στις Κάννες, αλλά και για το ξενοδοχείο που θα μείνουν.
Τα τέσσερα στελέχη του Ταμείου έκλεισαν δωμάτια στο διάσημο ξενοδοχείο Carlton, πόλο έλξης των σταρ που πηγαίνουν κάθε χρόνο στο διάσημο φεστιβάλ των Καννών. Το Carlton βρίσκεται στην παραλιακή λεωφόρο Κρουαζέτ, ενώ οι διαμένοντες έχουν υπέροχη θέα, πληρώνοντας βέβαια ένα... ανάλογο αντίτιμο για να την απολαύσουν.
Ωστόσο, τα στελέχη των τραπεζών δεν  έμειναν στο ίδιο μέρος, αλλά σε άλλο ξενοδοχείο με όχι τόσο καλή... θέα, αλλά με φθηνότερες υπηρεσίες.
Σύμφωνα με την εφημερίδα το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων εκπροσωπήθηκε στην έκθεση από τον εντεταλμένο σύμβουλος Ανδρέας Ταπραντζής, το μέλος του Δ.Σ. Άννα Ζωηρού την οποία είχε προτείνει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης στο πλαίσιο της συναίνεσης για τη δημόσια περιουσία και τους project manager Ρωξάνη McFadden και Σοφία Αθανασοπούλου.

πηγή:newsbomb.gr

Βραβείο "ΝΟΜΠΕΛ" Μαθηματικών 2012!

Την κορυφαία μαθηματική διάκριση στον κόσμο θα λάβει ο Ούγγρος μαθηματικός Εντρέ Σεμεράντι, καθώς είναι ο φετινός νικητής του Βραβείου Άμπελ 2012, του λεγόμενου και «Νόμπελ» των μαθηματικών, όπως ανακοίνωσε η Νορβηγική Ακαδημία Επιστημών και Γραμμάτων.



Ο Σεμεράντι εργάζεται στο ουγγρικό Ινστιτούτο Μαθηματικών 'Αλφρεντ Ρένιι και στο τμήμα επιστήμης των υπολογιστών του αμερικανικού πανεπιστημίου Ράτγκερς. Οι μαθηματικές εργασίες του Σεμεράντι έχουν βοηθήσει καθοριστικά στην ανακάλυψη των σχέσεων ανάμεσα στους αριθμούς και στις πληροφορίες, γι' αυτό έχουν συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της θεωρίας της πληροφορικής και του διαδικτύου.
Ο 71χρονος μαθηματικός, που βραβεύεται για τις μελέτες του πάνω στα διακριτά μαθηματικά, τη συνδυαστική, τη θεωρία των αριθμών και στις μαθηματικές δομές, θα εισπράξει 6 εκατομμύρια νορβηγικές κορώνες (περίπου 800.000 ευρώ) και η απονομή θα γίνει στο Όσλο στις 22 Μαΐου από τον Νορβηγό βασιλιά Χάραλντ.
Επίσης, ο Σεμεράντι ανέλυσε με ποιο τρόπο τα συστήματα που αποτελούνται από διακριτά μέρη, ακόμα κι αν είναι τυχαία, όσο κι αν μεγαλώνουν, διατηρούν μία δομή. Ιδιαίτερα γνωστό στους μαθηματικούς είναι ένα επί χρόνια δισεπίλυτο πρόβλημα που απέδειξε το 1975 και σήμερα πια, ως θεώρημα, φέρει το όνομά του.
Το βιογραφικό βιβλίο με τον εύγλωττο τίτλο «Ένα ακανόνιστο μυαλό», που εκδόθηκε το 2010 για τα 70ά γενέθλιά του Σεμεράντι, αναφέρει ότι «ο εγκέφαλός του είναι δομημένος διαφορετικά από ό,τι των περισσότερων άλλων μαθηματικών». «Είναι πιθανότερο από κάθε άλλον να του έρθει μια ιδέα από το αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου του» δήλωσε χαρακτηριστικά ο μαθηματικός Τίμοθυ Γκάουερς του πανεπιστημίου Κέμπριτζ, ο οποίος παρουσίασε το έργο του Σεμεράντι στη Νορβηγική Ακαδημία Επιστημών.









Πηγή:newsbomb.gr

Thursday 22 March 2012

ΤΑΙΝΙΑ: Οι Απόγονοι

Οι απόγονοι

Στην ηλιόλουστη και θαλασσοδαρμένη Χαβάη, η καθημερινότητα δεν είναι καθόλου διαφορετική απ' αυτήν στον υπόλοιπο κόσμο. Η γυναίκα του Matt King (George Clooney), Ελίζαμπεθ, νοσηλεύεται στο νοσοκομείο, ύστερα από ατύχημα που είχε με το σκάφος. Η κατάστασή της είναι κρίσιμη και ο Matt καλείται μετά από πολύ καιρό να προσέχει εξ ολοκλήρου την μικρή του κόρη. Η σχέση του μαζί της, καθώς και με την γυναίκα του, ήταν σχεδόν ανύπαρκτη, εξαιτίας της πολυάσχολης φύσης του δικηγορικού επαγγέλματος, αλλά και των αναγκών που δημιουργεί η μεγάλη ακίνητη κληρονομιά του. Όταν μαθαίνει ότι η κρίσιμη κατάσταση της γυναίκας του είναι μη αναστρέψιμη, πηγαίνει να βρει την μεγάλη του κόρη για να τον βοηθήσει. Εκείνη του αποκαλύπτει ότι η μητέρα της τον απατούσε. Ο Matt αρχίζει να ξεκαθαρίζει συναισθήματα και προτεραιότητες, και ταξιδεύει μαζί με τις κόρες του στο νησί Κουάι για να βρει τον εραστή της Ελίζαμπεθ. Το ταξίδι αυτό θα τους σημαδέψει για πάντα...

Αυτή είναι περίπου η υπόθεση της ταινίας του Αλξάντερ Πέιν του Ελληνοαμερικάνου σκηνοθέτη που τιμήθηκε με χρυσή σφαίρα και όσκαρ. Είναι μια έντιμη ταινία για τους απογόνους, τους εναπομείναντες, τους επόμενους μετά από το θάνατο ενός γονιού, ενός μέλους της οικογένειας που χάνεται και συνεχίζουν την πορεία μιας οικογένειας. Ο Κλούνει ολίγον στραπατσαρισμένος αλλά πολύ καλός στο ρόλο του ταλαιπωρημένου πατέρα. Τα προβλήματα φαίνεται ότι είναι κοινά ανά το παγκόσμιο κυρίως όσον αφορά την οικογένεια. Η οικογένεια παραμένει ο πυρήνας της κοινωνίας σε όλα τα επίπεδα, ακόμα και στην οικονομία. Αυτό το απλό και αυτονόητο μα δείχνει η ταινία. Δείτε την αν προλάβετε στα νέα σινεμά της Πόλης. Μπείτε κατ’ευθείαν στην αίθουσα διαφορετικά θα  σας επιτεθούν τα πλήθη των εφήβων και παίδων που κατακλείζουν το νέο εμπορικόψυχαγωγικό κέντρο.

Γράφει:ΑΝ.ΚΑ.



The Descedants Trailer


ΞΕΚΙΝΗΣΕ... τη μέρα σου με αυτό το VIDEO!!!

Ένα video για τη φωτεινή πλευρά της ζωής. Πρόκειται για διαφήμιση αμερικανικού καταστήματος αλλά στην πραγματικότητα διαφημίζει τη ζωή. Δείτε το, αξίζει!
















Aπο: Αφροδίτη Σημίτη
Via: elle.gr






Wednesday 21 March 2012

Χουριέτ: «Οι Έλληνες καλωσορίζουν τους Τούρκους επενδυτές»

Εντονες αντιδράσεις του ΤΑΙΠΕΔ για το «λάθος»
Οι ελληνικές αρχές βλέπουν την Τουρκία «ως ένα ισχυρό αντίπαλο δέος στους επενδυτές από τη Δύση» αναφέρει σε σημερινό δημοσίευμά της η αγγλόφωνη έκδοση της τουρκικής εφημερίδας Hurriyet με θέμα την πώληση περιουσιακών στοιχείων σε ξένους επενδυτές.
Η εφημερίδα σημειώνει ότι η Ελλάδα τελεί υπό την ασφυκτική πίεση των πιστωτών της για την πώληση αεροδρομίων, λιμανιών, αυτοκινητοδρόμων και άλλων υποδομών προκειμένου να εισρεύσουν κεφάλαια στο δημόσιο ταμείο για τη μείωση του χρέους.
«Το ένα τρίτο της ελληνικής γης είναι προς πώληση» δηλώνει στην εφημερίδα ο εκπρόσωπος του Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) Πάνος Πρωτοψάλτης ο οποίος βρέθηκε χθες στην Κωνσταντινούπολη για την προώθηση του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων.
Το συνέδριο συγκέντρωσε μεγάλο ενδιαφέρον από μεγάλη μερίδα του επιχειρηματικού κόσμου της χώρας οι οποίοι δηλώνουν στην εφημερίδα ότι «τώρα είναι η καταλληλότερη στιγμή για επενδύσεις στην Ελλάδα».
Στην Ελλάδα υπάρχουν περισσότερες από 71.000 ιδιοκτησίες συνολικής έκτασης 3,4 δισ. τετ. μέτρων τα οποία περιμένουν επενδυτές από το εξωτερικό σημειώνει η Hurriyet επικαλούμενη τα στοιχεία της ελληνικής αντιπροσωπείας.
Στο ίδιο συνέδριο ο πρόεδρος του ελληνοτουρκικού συμβουλίου επιχειρήσεων Δημήτρης Παπανικολάου δήλωσε ότι η συνεργασία ελληνικών και τουρκικών επιχειρήσεων είναι προς το συμφέρον της Ελλάδας καθώς στη δεδομένη συγκυρία το ελληνικό τραπεζικό σύστημα δεν χρηματοδοτεί αναπτυξιακά έργα. «Οι δύο ακτές του Αιγαίου έχουν έρθει πιο κοντά με την κρίση» λέει χαρακτηριστικά στην τουρκική εφημερίδα.

Η αντίδραση του ΤΑΙΠΕΔ και η επιστολή του στη Χουριέτ

Δεν διατίθεται προς πώληση το 30% της ελληνικής γής, αλλά το 3%. Αυτό επισημαίνει με επιστολή του το ΤΑΙΠΕΔ προς την Χουριέτ, την οποία και καλεί να διορθώσει το μεταφραστικό λάθος.
Οπως επισημαίνει το ΤΑΙΠΕΔ στην ανακοίνωση:
«Οι δυσκολίες της μετάφρασης οδήγησαν σε ένα ακούσιο λάθος τον δημοσιογράφο του δικτυακού τόπου της
Hurriyet Daily News, ο οποίος ανέγραψε στη σχετική είδηση ότι η Ελληνική Δημοκρατία πωλεί το 30% της Ελληνικής γής.
Αυτό είναι εντελώς αναληθές. Για την αποκατάσταση της αλήθειας το ΤΑΙΠΕΔ πληροφορεί ότι η εκτιμώμενη έκταση της προς πώληση γής για ανάπτυξη και αξιοποίηση ανέρχεται σε 3,4 χιλιάδες τετραγωνικά χιλιόμετρα, περίπου και φθάνει στο 3%, περίπου, της συνολικής έκτασης της Ελλάδας.

Καθώς πρόκειται περί προφανούς λάθους, παρακαλώ να προχωρήσετε στις αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες
».


πηγή:tovima.gr 

Μια επική ταινία απο την Cartier


Ο γαλλικός οίκος γιορτάζει τα 165 του χρόνια με το «L'Odyssée de Cartier»

Ένας πάνθηρας καλυμμένος με διαμάντια δραπετεύει από το Rue de la Paix του Παρισιού για να ταξιδέψει σε Ρωσία, Κίνα και Ινδία.  Είναι ο πρωταγωνιστής στη μαγευτική ταινία που δημιούργησε ο οίκος Cartier για να γιορτάσει 165 χρόνια πολυτέλειας και λάμψης. Ο γαλλικός οίκος κοσμημάτων εμπιστεύθηκε τη σκηνοθεσία της ταινίας στον Bruno Aveillan, ο οποίος είναι απόφοιτος της Σχολής Καλών Τεχνών της Τουλούζ και ένας από τους καλύτερους σκηνοθέτες διαφημιστικών ταινιών. Ο Aveillan συνδύασε επιδέξια τις φυσικές τοποθεσίες με τα τρισδιάστατα animation, καθώς ο οίκος ήθελε να γυρίσει την ταινία με πραγματικούς πάνθηρες. Τρεις νεαροί πάνθηρες, ο Κάλι, ο Νταμού και ο Τίγκα, υποδύθηκαν αυτό το έμβλημα, προσαρμοσμένο έτσι ώστε να σέβεται το φυσικό ρυθμό των ζώων. Γεννήθηκαν και μεγάλωσαν σε αιχμαλωσία από τον θηριοδαμαστή λιονταριών Thierry Le Portier, που τους είχε υπό την επίβλεψη του κατά τη διάρκεια του γυρίσματος.Στο γύρισμα της ταινίας συμμετείχε προσωπικό 60 ατόμων, ενώ για τα ειδικά εφέ επιστρατεύτηκαν πάνω 50 άνθρωποι για περισσότερους από έξι μήνες. Το γύρισμα ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2011 στην Πράγα και τελείωσε στο Παρίσι στα τέλη Σεπτεμβρίου. Οι σκηνές με το χιόνι γυρίστηκαν στους Ιταλικούς Δολομίτες, ενώ τα άγονα τοπία στην Ισπανία, όπου και πρωταγωνιστεί ένας Ινδικός ελέφαντας.Στο Παρίσι, οι τοποθεσίες κάλυπταν τρία αξιοθέατα: την 13 Rue de la Paix, την Place Vendôme και το Grand Palais. Ιδιαίτερα το τελευταίο είναι ένα πολύ ξεχωριστό μέρος για τον οίκο Cartier, μια μυθική γέφυρα ανάμεσα στους ονειρικούς ουρανούς και την πραγματικότητα του Παρισιού. Πρόκειται, άλλωστε για ένα μεγαλειώδες αρχιτεκτονικό κτίριο που γεννήθηκε στην αυγή του 20ου αιώνα, όταν ο Louis Cartier προήγαγε την ιστορία του ίδιου του οίκου. Η συναρπαστική σκηνή που απεικονίζει την Αγία Πετρούπολη γυρίστηκε τον Ιούνιο σε ένα αεροδρόμιο κοντά στην Πράγα, όπου ο αεροδιάδρομος καλύφθηκε με τεχνητό χιόνι κάτω από ένα λαμπερό ήλιο. Όσο για τη σκηνή στο Ινδικό παλάτι, υπεύθυνος είναι ο σχεδιαστής παραγωγής ταινιών Frank Benezech. Δημιούργησε ένα φανταστικό στολισμό με φυτά εμπνευσμένο από τα γνωστά ως Tutti Frutti κοσμήματα του οίκου, ένα μείγμα από πολύτιμους λίθους, όπως ρουμπίνια, σμαράγδια και ζαφείρια. Στις αρχές του 20ου αιώνα αυτά τα μοτίβα ήταν ιδιαίτερα αγαπητά από τους Ιταλούς μαχαραγιάδες. Ο πάνθηρας, σύμβολο δύναμης και ελευθερίας, είναι το απόλυτο έμβλημα της τεχνογνωσίας της Cartier στα κοσμήματα από τη δεκαετία του 1930, χάρις στην Jeanne Toussaint, μία κυρία της Παριζιάνικης κοινωνίας με ελεύθερο πνεύμα που αποτέλεσε την πιο χαρισματική καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου. Η τελευταία σκηνή φέρνει τον πάνθηρα στο ίδιο δωμάτιο μαζί με το τοπ μόντελ Sharlom Harlow. Ο αισθησιακός χαρακτήρας της Harlow ενσαρκώνει ιδανικά το πνεύμα της γυναίκας του οίκου Cartier – κομψή, παθιασμένη και ελεύθερη. Η νεαρή Κινέζα σχεδιάστρια μόδας Yiqing Yin, απόφοιτη της Εθνικής Σχολής Διακοσμητικών Τεχνών του Παρισιού, σχεδίασε κατόπιν παραγγελίας για αυτόν το χαρακτήρα ένα φόρεμα υψηλής ραπτικής: ένα κόκκινο φόρεμα που αφήνει εκτεθειμένους τους ώμους με μια ριχτή φούστα και ένα εφαρμοστό μπούστο με ένα χειροποίητο ύφασμα από πτυχές.

πηγή:tovima.gr

More + More