Pages

www.lifeloveslife.com.......................Ότι μας κάνει να χαμογελάμε είναι σημαντικό....................



ROLLING POSTS

Tuesday 26 March 2013

Me and You: Η αβάσταχτη Ελαφρότητα του.....είμαι



Περνώντας τα χρόνια και αφήνοντας  πίσω μου ότι μπορεί να είναι ανούσιο και ματαιόδοξο,  το κακό είναι, ότι θέλω και οι άλλοι γύρω μου να κάνουν το ίδιο. Για αυτό και αναθεώρησα τις σχέσεις μου με τους ανθρώπους σε επαγγελματικό, συγγενικό και κυρίως σε φιλικό επίπεδο. Και ναι, δεν ήταν εύκολο..........
 Έγινε μετά από χρόνια σκέψης και κατάρριψης  ενός καλοσυντηρημένου «εγώ», όταν ήρθε η στιγμή της αντισυμβατικής συμπεριφοράς , του επαναπροσδιορισμού ενός ήδη διαμορφωμένου χαρακτήρα, στο μέτρο  βέβαια του εφικτού. Και ευτυχώς δεν είμαι μόνη μου και χαίρομαι για αυτό! Κουραστήκαμε όλοι εμείς από έναν κόσμο ανταγωνιστικό που απαρτίζεται από πολυτελή όντα με συνειδητές ή όχι, εγωιστικές επιλογές.  Άραγε αυτή είναι η ελαφρότητα που έχει κυριεύσει την κοινωνία μας ή είναι η ιδέα μου?   

No comments:

Post a Comment

More + More