My new Manolos
Βροχή πέφτουν οι συνεργασίες ανάμεσα σε γνωστούς σχεδιαστές και μεγάλες εμπορικές αλυσίδες. Οι «οικονομικές» σειρές, άλλωστε, όχι μόνο δεν «πλήγωσαν» τις πωλήσεις -και το κύρος- των κραταιών οίκων μόδας αλλά, αντίθετα, αφύπνισαν το ενδιαφέρον του κοινού γι' αυτούς.
Να αφυπνίσει το ενδιαφέρον τον γυναικών για τις δημιουργίες του επιδιώκει τώρα και ο Μανόλο Μπλάνικ, ο οποίος είδε την αξία του ονόματός του να υποχωρεί στο χρηματιστήριο της ματαιοδοξίας μετά το φινάλε του «Sex and the city». Ενωσε λοιπόν τις δυνάμεις του με την J. Crew -αγαπημένο καταναλωτικό προορισμό των μεσοαστών Αμερικανών- για την δημιουργία μιας συλλεκτικής κολεξιόν που θα πωλείται σε επιλεγμένα καταστήματα της αλυσίδας και μέσω του site www.jcrew.com . Η συλλογή θα αποτελείται από 41 εκδοχές της κλασικής γόβας Manolo Blahnik -μεταλλιζέ, σουέτ, με επένδυση υφάσματος, κ.λπ.- και οι τιμές αυτών θα κυμαίνονται από 450 έως 500 ευρώ.
Πηγή:gynaikamag.gr
No comments:
Post a Comment